حاشیه سازی و گاف های فتح الله زاده حاجی سابق و دكتر فعلی / از عكس فتوشاپی تا دعوای چاله میدانی / آیا
نوشته شده توسط : alireza

علی باستانی / خبرگزاری پارس فوتبال

همه چیز از بعد از بازی پرسولیس و استقلال کلید خورد! آنجا که استقلالی ها توانستند با گل دقایق پایانی فرهاد مجیدی پرسپولیس را شکست دهند تا حاجی سابق و دکتر فعلی استقلالی ها در پی اعتراض پرسپولیسی ها به گل مردود اعلام شده شان به نوعی کاغذ بازی و قلم فرسایی را آغاز کند!

برد پرسپولیس برای فتح الله زاده و البته سرمربی تیمش آنقدر فتح الفتوح به حساب آمد که به زعم خودشان گویی لیگ به پایان رسیده و استقلال بر سکوی قهرمانی ایستاده است. چنانکه پرویز مظلومی در مصاحبه های بعد از بازی برابر پرسپولیس اعلام کرد که ماموریتش را در استقلال به انجام رسانده(یعنی برد برابر پرسپولیس) و این یعنی اینکه باید ماموریت مظلومی را انجام یافته و کارش را به نوعی در استقلال تمام شده بدانیم!

بی تردید نتیجه داربی برای همه مسئولین یک تیم و خصوصا هوادارانش مهم و البته حیاتی است اما اگر بخواهیم از دید عاقلانه به موضوع نگاه کنیم و فارغ از کرکری های رایج، این قهرمانی پایان فصل و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمان ایران است که بیشتر مهم جلوه می نماید. اما درست از فردای همان روز بود که مدیرعامل فعلی استقلال وارد حواشی ای شد که به نظر می رسد تداوم این روند نه تنها ممکن است باعث خدشه دار شدن شخص فتح الله زاده شود که حتی منجر به ورود مجموعه تیم استقلال به این حواشی مخرب و البته عقب افتادن از کورس قهرمانی شود.

1- اگر بپذیریم که روزنامه ای که آقای فتح الله زاده منتشر می کند به نوعی ارگان این باشگاه است ، چاپ عکس فتوشاپی در روزنامه ای که به هرحال مخاطبین خاص خود را دارد و در واقع با چاپ آن عکس بر ابهام های بیشتر اضافه می کند، در وهله اول باعث از دست دادن اعتبار خود خواهد شد و ضمن آنکه دفاع مبتدیانه فتح الله زاده نیز کار را خرابتر کرد. آنجا که در برنامه نود و در مورد چاپ ان عکس با این توجیه جلو آمد که: 2 سایت ورزشی در ابتدا اقدام به چاپ آن عکس کرده اند و سپس روزنامه آقای دکتر دست به چنین کاری زده است و حال این سوال مطرح است که: مگر هر مطلبی که در هر سایتی چاپ شد بایستی بدون تحقیق و صحت و سقم چاپ شود؟ این نشان می دهد مدیرمسئول روزنامه ای که مدعی داشتن دکترای روزنامه نگاری است برای آنکه نشان دهد ادعایش مبنی بر مردود بودن گل پرسپولیس درست است(که بنا به گفته اکثریت کارشناسان امر داوری درست نبوده) دست به انتشار هر مطلب غیر مستند و بی اساسی می زند و دست آخر عذر بدتر از گناه نیز می آورد!!

2- رسانه ای کردن کمیته ای تحت عنوان انتخاب سرمربی تیم ملی برای جام جهانی 2014 از دیگر شاهکار هایی بود که فتح الله زاده به آن دست زد!!
در حالیکه شخص علی کفاشیان و البته هیات رئیسه فدراسیون(به هر دلیل و عنوانی)چنین امری را رد می کنند، سرپرست استقلال سعی دارد به هر نحوی که شده نشان دهد که آنقدر به سعیدلو نزدیک هست تا از کنار ایراد نظرات سعیدلو، کلاهی برای خود در هیات مدیره جدید استقلال درست کند.
سوالی که اینجا مطرح می شود این است: مگر فدراسیون فوتبال روابط عمومی و سخنگو ندارد؟ آیا واقعا اعلام این خبر(انتخاب سرمربی برای جام جهانی بعدی) به آقای دکتر ارتباطی داشته و اصلا اگر چنین چیزی هم بوده، مسئول اعلام این قضیه ایشان می بایستی باشند؟ به فرض که سعیدلو چنین حرفی هم زده باشد، رسانه ای کردن این مسائل آن هم در آستانه آغاز بازی های جام ملتهای آسیا نوعی ایجاد استرس و از بین بردن آرامش روحی و روانی برای سرمربی تیم ملی نیست؟
افشین قطبی هر ایرادی که داشته باشد، در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است و خوب یا بد باید از او حمایت کرد. اسم این کار آقای دکتر را چه باید گذاشت؟

3- ارسال نامه به صدا و سیما و انتقاد از گزارشگران بازی استقلال(از قرار همه گزارشکران دشمن استقلال هستند) و ادعای اینکه سایت اسقلال 20 میلیون بازدید کننده دارد از آن دست حرفهایی است که فقط می توان در قبال آن سکوت کرد و البته فکر! یک سایت با 20 میلیون مخاطب؟آیا پرطرفدارترین باشگاه جهان می تواند چنین ادعایی داشته باشد؟

4- آخرین باری که فتح الله زاده از استقلال جدا شد و واعظ آشتیانی به جایش مدیرعامل شد، آقای دکتر ما اعلام کرد که دیگر به استقلال بر نمی گردد تا زمانی که این تیم به بخش خصوصی واگذار شده باشد!!
اما او آمد و صد البته در بدترین شرایط استقلال را در دست گرفت و مبنای زدن به زیر حرفش را هم خدمت به هواداران عنوان می کند(وای که چقدر ما مدیر عشق خدمتی در این فوتبال داریم و حال و روز فوتبالمان هم اینگونه است).

کل کل های ابتدایی او و واعظ در زمانی که آشتیانی مدیرعامل استقلال بود با یک نشست و دیده بوسی در روزنامه آقای دکتر تا حدود زیادی فروکش کرد و موضع گیری هایشان علیه همدیگر هم طبق معمول گردن رسانه ها افتاد تا آنکه مجددا فتح الله زاده استقلال را در دست گرفت و اینجا بود که این دو مدیر استقلالی سابق و فعلی در طی روزهای گذشته حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند و فضا را چاله میدانی کردند!!
روندی که علی فتح الله زاده در پیش گرفته بی تردید نتیجه خوشی به همراه ندارد! ورود حاشیه به هر تیمی به افول تدریجی آن تیم می انجامد و این در حالی است که سابقه نشان داده که فتح الله زاده علاقه بسیاری به تیتر یک بودن دارد. شاید کمتر کسی است که دوست نداشته باشد مورد توجه رسانه ها قرار داشته باشد اما به چه قیمت؟ آیا محمدرضا ساکت، حبیب کاشانی و مدیران سابق استقلال چنین می کردند که فتح الله زاده می کند؟

... وحال لحظه ای تصور کنید جای مدیرعامل ذوب آهن و استقلال عوض می شد... استقلال در صدر جدول لیگ و در آستانه قهرمانی در آسیا! فتح الله زاده چی می کرد؟





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 13 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: